jan
30
Az előző bejegyzésem kommentjei arra késztettek, hogy újragondoljak bizonyos dolgokat. Ekkor kezembe akadt egy füzet, amiben az orosz mesevilág egyik legnépszerübb hőse, Ivanuska Duracsok és köztem , komoly párhuzamot találtam.
A lusta és együgyü (durak) Ivanuska naphosszat a kemence mellett ül és legyeket fog. Ha valami feladatot bíznak rá , abból csak baj van. A bátyjainak szánt gombócokkal saját árnyékát dobálja, a juhoknak kiszúrja a szemét, hogy ne kóboroljanak el és hasonló együgyüségek. Ám a végén kiderül, együgyüsége és a becsvágy teljes hiánya megvédi őt az igazi szerencsétlenségektől. A hatalom és a gazdagság igézete a "normális" embereket sokkal jobban megbolondítja.
A világ - az orosz világ - bolondabb Ivanuskánál.
A világ - az netes világ - bolondabb Arankánál.
Olyan ez, mint az egyszeri orosz vicc: akárhogy is rakja össze a varrógépgyárból kicsempészett alkatrészket a szaki, valahogy mindig Kalasnyikov lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://aran-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr15317859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mattheo Guilleaume 2008.04.08. 15:33:37

Kedves Aran-ka, levelére jelentem válaszoltam, a késedelemért elnézést... (:

Ezt a mostani posztját újra kell majd olvasnom, de most sajnos vészesen elfogyott az időm...

Már régen meg akartam írni néhány korábbi posztjára reagálva, hogy egyrészt a minusz egynek is van gyöke, ezt i-vel jelölik, és ez definíció szerint az a szám, aminek a négyzete minusz egy. (Ha nem lenne ilyen szám, akkor most lehet, hogy áramunk sem lenne...)

Másrészt egyszer írt valami olyant, hogy fölfelé mászik egy hegyen, egy öregember caplat magácska mögött, aztán a hegytetőre érve valamiféle párbeszédbe elegyedik az Istennel, és ketten kiötlik, hogy a szombatot kellene megtartani... Node most hirtelenjében elfelejtettem, hogy mit akartam evvel kapcsolatban mondani... Jaj-jaj...

No sebaj, a Svejk is töredékes... (: Abba kell hagynom sajna mindenképp...

Aran-ka · http://aran-ka.blog.hu 2008.04.08. 16:26:05

Kedves Mattheo!
Gmailben ertekezem mostansag magaval...!:)

Aran-ka · http://aran-ka.blog.hu 2008.04.11. 16:42:38

....vagy kimeritem a "sending mixed signals" fogalmat?
süti beállítások módosítása