már
16

Meddig még?

| Szerző: Aran-ka | 12:55 pm

Ki meddig hisz el oltári nagy baromságokat?

Kaptam egy emailt, ami arra figyelmeztet, hogy március 15-én kijárási tilalom lesz, meg megszünik az internyet, meg az összes mobil szolgáltatás, hogy ne lehessen kommunikálni és lesz még sok fegyver és lövöldözés és mindezt egy bizonyos Gábor-hiteles-forrás irta..

Gábor, aki nagyon hiteles, nyilván nem ismer engem, mert akkor tudná, hogy én az emailjeimet hétfőnél előbb nem látom, és 16-án már nehéz engem riogatni a tegnapi újsággal.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aran-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr301005316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása