sze
19

Rosenberg Dani

Címkék: zene mások élete | Szerző: Aran-ka | 10:07 am

Életem visszatérő "rémálma" Pajor Tamás. A rémálom azért van idézőjeben, mert képtelen vagyok eldönteni szeressem, utáljam, vagy csak egyszerüen letöröljem a bamba vigyort a képemről, ha meghallom ezt a nevet.

Még zsenge fiatal koromban nagy Neurotic rajongó voltam, minden tetszett, ami ezzel az együttessel akkor összefüggött, de leginkább a szólógitáros:)

Aztán Pajor hirtelen megtért, hitgyülekeztes lett, és én már ezzel a Pajorral nem tudtam mit kezdeni. (És a szólógitáros se volt már annyira titokzatos a hallgatásával,sőt inkább butácskának tünt)

És akkor pár évvel ezelőtt , egy Városligeti hejehuján megláttam Pajort, amint prédikál. Percekig hallgattam, próbáltam felfogni az "ilyen volt, ilyen lett" vizuális csapást.

Ma reggel , mint minden reggel, a Kelj fel Jancsit hallgattam, amikor meghallottam egy számot. A cime:Rosenberg Dani. Letaglózott. És amikor megtudtam, hogy ezt a számot Pajor követte el, megint nem tudom, melyik polcra tegyem ezt az embert...

A bejegyzés trackback címe:

https://aran-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr20671009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.19. 11:08:20

Pajor Tamás a magyar könnyúzene kevés ösztönös zsenieinek egyike volt, olyan funkyt mint a Neurotic, azóta sem játszottak Magyarországon. Valami biztos mocorog még benne a nyolcvanas években megmutatott tehetségből.

a túlkoros naiva · http://digitallyromantic.blogspot.com 2008.09.19. 20:55:22

nem tudtam, hova keveredtem, hogy ilyen hosszút posztoltál :)

aranka 2008.09.22. 10:55:55

a túlkoros naiva,
magam se ertem...
de majd visszafogom magam:)

azallamenvagyok 2009.01.15. 10:27:16

"gyere ki a fényből"

:)
süti beállítások módosítása